اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تبریک انتصاب معاون سیاسی وزیر کشور

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در پیامی انتصاب شاهچراغی استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم، محمد ایرانی انتصاب سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور تبریک گفت.

متن پیام رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

 

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

برادر گرامی جناب آقای شاهچراغی
با سلام و احترام
فرصت خدمت گذاری در دیار کریمه اهل بیت(س) از نعمت های الهی بوده و بستر خدمت در پایگاه تشیع دارای اجری مضاعف است و باید این نعمت ارزشمند را مغتنم شمرد و از همه توان برای خدمت رسانی کامل به زائران و مجاوران بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) بهره گرفت.
شکی نیست که حضور حضرتعالی در مسند و جایگاه والای خدمت به عنوان استاندار قم، با حمایت از نخبگان، بکارگیری جوانان، تقویت واحدهای تولیدی و گره گشایی دلسوزانه از صنایع استان، بسترساز خدمات ارزنده در راستای رفع موانع و رشد تولید و حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد بوده است و در این مسیر حمایت بی دریغتان از بخش تولید، فعالان اقتصادی و خصوصا تشکل هایی چون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگ زرینی در کارنامه درخشان دوران خدمت حضرتعالی بوده و برای ما نیز فراموش ناشدنیست.
اکنون که توفیق بهره مندی از توانمندی های اجرایی و عملیاتی ارزنده حضرتعالی در استان از ما سلب شده و به دلیل شایستگی ها و توانمندی ها فرصت خدمت در سنگر دیگری از نظام اسلامی برایتان فراهم شده است برخورد وظیفه می دانیم از تلاش ها، خدمات و زحمات جهادی در مسیر حل مشکلات فعالان اقتصادی و ریل گذاری برای رفع موانع پیش روی بخش های تولیدی و صنعتی نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشیم.
برای جنابعالی در مسؤولیت خطیر معاونت سیاسی وزارت کشور توفیقات روز افزون را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

محمد ایرانی قمی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها