اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام رئیس اتاق بازرگانی قم در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی

رئیس اتاق بازرگانی قم در پیامی، پاسخ جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را قاطع و کوبنده خواند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی قم با صدور پیامی، نسبت به حمله جمهوری اسلامی به برخی مواضع صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

متن پیام رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

«ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.»

پاسخ کوبنده و سیلی محکم غیورمردان سپاه پاسداران به جسارت صهیونیست‌ها در تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران در دمشق، مایه افتخار و اقتدار ایران عزیزمان در برابر زورگویی‌ها و تجاوزهای دشمنان و ایادی آنها در منطقه بود.
بی‌شک این سیلی محکم، هیمنه پوشالی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی را در هم کوبید و به جهانیان نشان داد که ایران مقتدر همواره و تحت هر شرایطی با متجاوزین به سخت‌ترین شکل ممکن برخورد می‌کند و انتقام خواهد گرفت.
حمله همه جانبه پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی، نه‌تنها تاکیدی بر اقتدار نیروهای مسلح برای دفاع از این مرز و بوم، بلکه پایانی بر قدرت افسانه‌ای و پوشالی رژیم کودک کش اسرائیل بود تا به زودی با بیداری جهانیان شاهد محوشدن این لکه ننگ از نقشه جهان باشیم.
اینجانب ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و جنایات اخیر در حمله به کنسول‌گری ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد را محکوم کرده و از خداوند متعال برای مدافعان این مرز و بوم، عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها