اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

هماهنگی بین میدان، دیپلماسی و اقتصاد ویژگی بارز دوران فعالیت رئیس جمهور شهید بود

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) گفت: در دوران رئیس جمهور شهید هماهنگی خوبی بین میدان و دیپلماسی و اقتصاد انجام شد و این اقدامات مصداق کار جهادی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، سردار محمدرضا موحد ظهر امروز در آیین بزرگداشت شهدای خدمت که از سوی اتاق بازرگانی قم در مسجد چهارده معصوم شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، در سخنانی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان، اظهار کرد: ایران اسلامی در یک سانحه رئیس جمهور مردمی، انقلابی و ولایت مدار را از دست داد که به حقیقت ایشان نمونه یک مدیر جهادی و در تزار انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در جایگاه رئیس جمهور توانست عرصه های میدان و دیپلماسی را به هم گره بزند، تصریح کرد: در دولت‌های پیشین میدان و دیپلماسی هماهنگ نبودند اما در دوران رئیس جمهور شهید هماهنگی خوبی بین میدان و دیپلماسی و اقتصاد انجام شد و این اقدامات مصداق کار جهادی است.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تبیین شخصیت یک مدیر جهادی بیان کرد: مدیر جهادی شخصیتی آرمان گرا است که به تعریف رهبر معظم انقلاب آرمان جمهوری اسلامی «رسیدن به جامعه ای آزاد ،پیشرفته، مومن،متعهد، قوی، مستحکم و مستقل است.
سردار موحد ویژگی هایی چون ایمان، تقوا و توکل را مهمترین شاخصه های اخلاقی آیت الله رییسی ذکر کرد و گفت: اخلاص در عمل، مردم داری، خستگی ناپذیری و ولایت مداری از دیگر شاخصه های ایشان به شمار می رفت.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) اضافه کرد: ولایت مداری شهید رییسی موجب عزت و اقتدار ایشان شد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند تشییع آیت الله رییسی موجب آبروی نظام در جوامع بین الملل شد.
سردار موحد بیان کرد: شهید سلیمانی و شهید آیت الله رییسی با توجه به اینکه خستگی را خسته کرده بودند، کار را برای مدیران سخت کردند به طوری که ما می توانیم از عملکرد این شهیدان یک مکتب تعریف کنیم.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها