اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

آغاز به کار کمیته طیور کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی قم

نخستین جلسه کمیته طیور کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی قم در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی قم با حضور نمایندگان فعال این حوزه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، اولین جلسه کمیته طیور کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی قم در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی قم با حضور فعالان این حوزه تشکیل شد.
در این نشست سید محمد حسین طباطبائی دبیر کمیته طیور با اشاره به اینکه تشکیل چنین کمیته‌ای با هدف بررسی مشکلات فعالان بخش خصوصی بوده است گفت: در تلاش هستیم تا ساختار این کمیته تخصصی را بر مبنای تولید مرغ و تخم مرغ بگذاریم، و در صورت رفع نیاز داخل به صادرات این محصولات نیز توجه ویژه‌ای داریم.
وی با تأکید بر برگزاری ماهیانه این نشست به طور منظم گفت: تخصیص نهاده دام(دان مرغ، سویا، ذرت) به مرغداری‌ها باید تا حصول نتیجه پیگیری شود که بتوانیم استان قم را که به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور در تولید طیور و محصولات لبنی محسوب می‌شود، بی نیاز کنیم.
این عضو اتاق بازرگانی قم با اشاره به استفاده از قفس‌های غیر استاندارد مرغداری‌ها در حال حاضر، گفت: یکی دیگر از مشکلات امروز تأمین قفس انتقال مرغ به صورت استاندارد در سطح کشور می‌باشد و ما امیداریم این مسئله که برای سلامت طیور بسیار مهم است مرتفع شود.
در ادامه این نشست اعضاء جلسه خواستار پیگیری مشکلات قطعی برق واحدهای تولیدی شدند چرا که واحدهای تولید دام ضرر و زیان سنگینی را متحمل می‌شوند به گونه‌ای که قطعی برق حتی برای ساعات کوتاه باعث تلفات بسیار بالای دام جوجه یک روزه خواهد شد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها