اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

در نشست فعالان اقتصادی با فرمانده سپاه‌ علی‌بن ابیطالب(ع) مطرح شد؛ گلایه نخبگان اقتصادی استان از موانع ایجادشده در مسیر رشد تولید و بازرگانی در کشور

نشست فعالان اقتصادی استان قم با فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) در اتاق بازرگانی قم برگزار و دغدغه‌های نخبگان اقتصادی استان در این نشست مطرح شد.
به گزارش روابط عمومی بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام‌ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با حضور در اتاق بازرگانی در نشستی صمیمانه با فعالان بخش خصوصی استان شرکت کرد.
در این نشست که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در حوزه‌های صنعت، معدن و کشاورزی در سالن جلسات اتاق بازرگانی قم برگزار شد، حاضران به بیان مطالبات و گلایه‌های خود از سیستم دولتی و حاکمیتی پرداختند.
محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی قم در این نشست بیان کرد: حضور مسئولان در جلسات اتاق و شنیدن سخنان فعالان اقتصادی استان در همه حوزه‌های بازرگانی داخلی و خارجی خالی از لطف نیست و در این جلسات مسئولان متوجه می‌شوند که معضلاتی که یک قانون یا یک بخشنامه خلق الساعه می‌تواند برای فعالان اقتصادی ایجاد کند و خسارت‌های گاه جبران ناپذیری که می تواند به اقتصاد افراد وارد کند چیست.
محمدرضا وجدانی فعال حوزه بازرگانی هم از تصمیمات نادرست برخی مدیران دولتی در کندن کردن چرخ اقتصاد گلایه کرد و گفت: هر واحد تولیدی یک جامعه است که با در نظر گرفتن اعضای خانواده پرسنل هر واحد، متوجه بزرگی این جوامع خرد می‌شویم که متاسفانه برخی مدیران ما متوجه این موضوع نیستند که با اتخاذ برخی تصمیمات اشتباه چه آسیب بزرگی به بدنه ملت وارد می‌کنند.
آریا صادق نیت حقیقی عضو هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران هم با اشاره به تحریم‌های خارجی و سختی انتقال ارز حاصل از صادرات به داخل بیان کرد: انتظار داریم حداقل در این شرایط سخت و دشوار که صنعتگران مجدانه پای تولید و به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور ایستاده‌اند، دستگاه‌های حاکمیتی نقش حامی و تسهیلگر ایشان باشند.
علی مومن فعال حوزه کشاورزی از ناترازی انرژی گلایه کرد و گفت: با خاموشی‌های بیش از حد و بدون برنامه‌ریزی خسارات زیادی به کشاورز وارد می‌شود که ریزش و تخریب چاه‌های آب یکی از این موارد است.
الهام نداف نیا رئیس کانون زنان بازرگانی استان نیز از وضعیت سخت حضور بانوان در عرصه فعالیت‌های اقتصادی گلایه داشت و گفت: انتظار داریم با توجه به شعار سال که طبق آن مقام معظم رهبری انتظار مشارکت آحاد مردم در تولید و اقتصاد را دارند، شرایط برای حضور هرچه بیشتر بانوان در امور اقتصادی و بازرگانی فراهم شود.
همچنین در ادامه سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام‌ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)گفت: اقتصاد یکی از مهم‌ترین موضوعات کشور است و چندین سال است که به عنوان شعار سال توسط مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود اما متاسفانه دولت‌ها و مسئولان نتوانستند آنگونه که باید برای رونق آن تلاش نمایند.
وی تصریح کرد: فعالیت در عرصه اقتصادی مانند حضور در میدان جنگ است و من از همه فعالان اقتصادی تشکر می‌کنم زیرا یکی از عرصه‌های مهم جنگ ترکیبی دشمن امروز جنگ اقتصادی است که فعالان اقتصادی در این عرصه با زحمت زیاد در تلاش هستند.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها