اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

حل بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی از دست مدیران استانی خارج است

مدیرکل گمرکات استان قم گفت: بسیاری از مشکلات عرصه تولید از دست مدیران استانی خارج بوده و نیازمند سیاست‌گذاری‌های کلان است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، اسفندیار دریکوندی در سومین نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه امور اقتصادی و دارایی که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات عرصه تولید از دست مدیران استانی خارج بوده و نیازمند سیاست‌گذاری‌های کلان است.
وی عنوان کرد: در این جلسات می‌توانیم راه‌ حل‌هایی بیابیم که قانون به گونه‌ای اجرا شود تا بیش‌ترین بازدهی و کم‌ترین آسیب را داشته باشد.
مدیرکل گمرکات استان قم با اشاره به اینکه تولیدکنندگان استان باید صادرات خود را از داخل استان انجام دهند، مطرح کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان ایجاد شده است و می‌توانیم خدمات خوبی در عرصه گمرک به تولیدکنندگان ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه در عرصه گمرکات درحد توان تلاش می‌کنیم به تولیدکنندگان کمک کنیم، خاطرنشان کرد: روزهای دو شنبه هر هفته برنامه ملاقات مردمی داریم که به صورت حضوری و موردی می‌توانیم مشکلات گمرکی واحدهای تولیدی را رفع کنیم.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها