شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قم

هیچ دلیلی برای تاخیر در خدمت به بخش تولیدی پذیرفته نیست

استاندار قم بر لزوم توجه همه مدیران استان به خدمت رسانی به همه بخش ها به خصوص بخش اقتصادی و تولیدی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، سید محمد آقامیری در شصتمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد گفت: طی چند ماه حضور در استانداری توان خود را در جهت به کارگیری تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های حاکمیتی برای خدمت رسانی به بخش تولید به کار گرفته‌ایم و در این راه هیچ قصوری از دستگاه‌ها و مدیران دولتی پذیرفتنی نیست.
استاندار قم مسئله تعهد ارزی را یکی از مشکلات تولیدکنندگان دانست و افزود: تعهد ارزی قانون ارزشمندی در جهت بالابردن ارزش پول ملی است که اجرای این قانون نیازمند رعایت یک سری الزمات است.
آقامیری به استمرار دیدار خود با فعالان بخش خصوصی در دوره تصدی استانداری اشاره کرد و گفت: اعتقاد جدی به بخش خصوصی داریم و در تلاش هستیم که سنگ‌ها را از جلوی پای تولید و تولیدکنندگان برداریم. صنعتگران نیازمند ثبات هستند نه تورم و گرانی ارز؛ وقتی سرمایه گذاری شکل نگیرد، مهمترین اتفاقی که رخ می دهد، کندی گردش پول است که در این راستا دولت نیز زیان می بیند.
وی افزایش تخصیص تسهیلات به واحدهای اقتصادی را لازمه افزایش تولید دانست و گفت: حتی اگر با رائه تسهیلات بیشتر، نقدینگی نیز افزایش پیدا کند به شرط تزریق این سرمایه به بخش تولید، تورم نیز کاهش پیدا می‌کند که حصول این مهم با نظارت دستگاه‌های نظارتی امکان پذیر است.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها