اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

حمایت از بخش خصوصی وظیفه تمام مدیران دولتی است

استاندار قم گفت:‌ فعالان بخش خصوصی سربازان ایران در جنگ اقتصادی هستند که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی از آنان حمایت و پشتیبانی کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، سید محمد آقامیری در پنجاه و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: مدیران متولی در امر اقتصادی استان باید امکانات لازم برای فعالان بخش خصوصی را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین کیفیت فراهم کنند.
وی افزود: اگر اقدامی برای فعالان اقتصادی به موقع پیگیری شود این وظیفه دستگاه دولتی بوده است بنابراین اگر نارضایتی در بخش خصوصی مشاهده شود قطعاً در ارزشیابی مدیران تاثیرگذار خواهد بود.
آقامیری اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند مسیر جذب سرمایه‌گذاری در قم را تسهیل و از فعالان بخش خصوصی برای رونق هرچه بیشتر تولید و اشتغال در استان حمایت کنند.
آقامیری با اشاره به لزوم برداشتن تمامی موانع رشد سرمایه گذاری در قم گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند ضمن رعایت حقوق بیت المال به گونه‌ای عمل کنند که میزان سرمایه گذاری در قم افزایش یابد.
استاندار قم با تاکید بر لزوم حمایت بانک‌های استان از فعالان بخش خصوصی گفت: به بانک‌های دولتی در استان اخطار داده شده است تا هرچه سریعتر پرونده تسهیلات را تعیین تکلیف کنند همچنین در مورد بانک‌های خصوصی، دادگستری استان با تشکیل پرونده‌های قضایی علیه مدیران بانک‌های بخش خصوصی موضوعات را در دستگاه قضا پیگیری خواهند نمود.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها