اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

مدیران استان باید بخش خصوصی را حمایت کنند

استاندار قم گفت: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان است و این امر موجب گشایش اقتصادی و تحقق اهداف دولت سیزدهم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، سید محمد آقامیری روز چهارشنبه در شصت و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی کشور هستند گفت: تولیدکنندگان در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبران، همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند و از این جهت در جنگ اقتصادی نقش مهمی دارند.
وی گفت: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان است و با توجه به ظرفیت‌های واحدهای بزرگ مقیاس استان قم این امر موجب گشایش اقتصادی و تحقق اهداف دولت سیزدهم خواهد شد.
استاندار قم با تاکید بر اینکه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب برگزار شده است افزود: مهمترین عامل افزایش سرمایه‌گذاری در کشور ثبات اقتصادی است و به همین خاطر نباید از پرداخت مالیات فرار کنیم، باید مالیات را به حق، و از درآمدهای واقعی بگیریم تا کشور از فروش نفت برای مخارج خود بی نیاز شود.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها